esmaspäev, 20. november 2006

Ave Caesar, morituri te salutant


13. jaanuar 2003


Mida veel

võiksin ma oodata

maailmalt,

kus kõik elavad

vaid seetõttu,

et pole piisavalt

kogunud jõudu

et enesetappu sooritada.

Kõikide vabatahtlike nimel,

kes maetud on

surnuaia taha,

oo tapke mind.

Tapke, tapke, tapke.

Lasciate ogni esperanza

astudes siit sisse,

ehk suudad sina,

Dante Alighieri,

mind päästa.

Ja sina Crutsifer

või Puškin,

Jevgeni Onegin.

Tolstoi, Dostojevski!

Mu sõber

Hemingway,

ma tahan sinu manu…

Mu ameerika unistusest

on nüüd

saanud ameerika

õudusunenägu.

Ja igas sadamas,

võin ma kohata

kaht eestlast…

Meie Nada,

kes sa oled Nadas.

Puhas valgusrikas lokaal…

Sanctificetur,

nomen tuum,

Sinu riik tulgu

Ja Sinu tahtmine

sündigu.

Ut in caelo

et in terrae…

Ellas danzan solas

danzan solas.

Choro eu e voce

Qui fragilidade.

Mul pole pääsu.

Ut desint vires,

tamen est

laudanda…

Nemo obligatur

Nemo…

In omnibus

potens

Caritatis est.

Ultra posse. Ultra posse.

Ave Caesar,

morituri…

Spes moritur ultimissime.

Lootus jääb, jääb, jääb…

Surmaminejad

tervitavad sind.

Ole neetud.

Ole sa neetud.

Elu

La bella e vita

Me cago

En tu leche…

Cojones

Ole neetud…




Kommentaare ei ole: